بوسه ها عاشقانه ي تو
بوسه ها عاشقانه ي تو
بوسه یعنی لذت دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی ، بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن ، بوسه آتش می زند بر جسم و جان ، بوسه یعنی عشق من با من بمان


ديشب باهاش بيرون بودم

احساسم وصف شدني نيست هنوز لباس هام بوي عطر اونو ميده

وقتي گرمي نفسهاش روي گردنم ميخوره قلقلكم ميشه

وقتي لبهاشو گاز ميگيرم

دوسش دارم

خدايا بهش بفهمون دوسش دارم نزار بره دنبال بقيه دخترا خواهش ميكنم

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم

به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش

که فردا نیابند خاکسترم


 


نظرات شما عزیزان:

محمدحسین
ساعت14:54---21 اسفند 1391
سلام
هم خیلی قشنگههههه
هم عالیهههه


ساعت16:55---25 دی 1391
سلام درسا جون من لینکت کردم عزیزم از مطالبت خوشم اومد منو لینک کن بازم بهم سر بزنپاسخ: عسيسم منم لينكت كردم

سوگند
ساعت19:03---18 دی 1391
سلام عزیزم لینکت کردم گلمممممممم وبت خیلی قشنگه اجی جونم
پاسخ:مرسي سوگند جونم منم تو اولين فرصت ميلينكمت خانومييي


rahman
ساعت18:05---18 دی 1391
سلام
به وبلاگ من سر بزنید و لینک کنید
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 18 دی 1391برچسب:بوسه,عشق,اولين بوسه,

|
 


چشم به راه توام ، قفل شبم باز کن ماه شبم شو دمی نغمه ی نو ساز کن بوسه ی باران تو باش ، من عطش بی حساب فاصله بردار ، باز عاشقی آغاز کن

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

درسا

 

بهمن 1391
دی 1391

 

هرزه اونيه كه با همه ميخوابه دنبال دختر باكره ميگرده
كاكتوس
همه چيز تموم شد
چقدر دلم گرفته

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بوسه ها عاشقانه ي تو و آدرس kissmylips.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خط خطي يه دختره
كلبه تنهايي يلدا
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 1166
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->